Till pyttelitet..

Har börjat småpacka inför flytten nu. Vissa tycker att det gått för fort fram. -men när man "dejtat" till och från i över 1 år så vet man ändå hur det känns. och för mig känns det helt rätt.. Det är ju trots allt mitt val, och skulle det nu absolut inte fungera så flyttar jag ju tillbaka till Piteå. Vilket jag nu inte tror. men man vet ju aldrig!

sitter i Svensbyn nu, ska strax börja bege mig mot jobbet för en introduktionskväll nere på slåtter. Får se om man hinner sätta sig ned och se lite idol också.. Beroende på hur snabbt tanterna  farbröderna hoppas i säng!.. Sen slutar man ju klockan 9 ikväll, får se om Anna är pigg, för isåfall far jag och sätter mig och surrar med henne ett tag..
Var och lunchade med brudarna på stan idag. Gott!;D Sen blev de även att jag köpte mig en supermysig kofta. Har dock inte råd, men vafan! Hösten är här och jag har inga höstkläder. så man måste ju!

Det var allt för idag!;D
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0