I min mage!:)

Veckorna bara springer iväg känns det som... ultaljudet var underbart!:) Kan inte förstå att vi väntar barn tillsammans.. Och att det faktiskt är ett barn i magen, det är en härlig känsla man bär på just nu. Nu har man gjort bort det man längtat efter, nu är det bara vänta till Januari och den stora dagen!:D
Snart ska man börja med allt pappersarbete, försäkringskassan osv.. Shit vad tjorvigt!.

På Torsdag kommer syster hit och hälsar på över helgen. Det ska bli trevligt att få besök. Det var veerkligen ett bra tag sedan någon ville komma hit, så ingen är gladare än jag måste jag säga.

Ska lägga mig på soffan. se tv och bara ta det lungt ett tag nu innan man sätter igång med middagen, sen blir det att fara till Risliden och fortsätta mitt & nickes projekt vi håller på med!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0