Nu är det nära... vi längtar efteer dig!;D

Tiden springer iväg. Snart är det julafton, det mesta julklapparna är köpta vilket känns skönt då slipper man springa på stan hela tiden..
Julen kommer att firas hemma i Piteå hos mina kära föräldrar.

Nu börjar det närma sig för oss. Bebis sparkar och tro mig, om detta inte kommer bli någon idrottare så vet jag då inte vad. Det lilla pyret kickar verkligen igång mot kvällen och "stör" min sömn till och från..
Är just nu i v. 34+3 och jag börjar bli lite less faktiskt:P
Fötterna sväller, magen är ivägen, svårt att ta sig upp ur soffan, anfådd för ingenting. haha jaa det är mycket. Men det är ändå såååå mysigt. och vi längtar verkligen efter dig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0