Om du vill, är du välkommen!:)

Var hos bm igår. Allt såg bra ut! Magen växer som den ska, och bebis huvud har legat nedåt mesta delen sedan v.28. Så nu behöver jag inte oroa mig lika mycket över att den inte ska vända på sig:)
Bär fortfarande väldigt högt, därav halsbränna & sura uppstötningar av förbannelse!:/ men man har börjat vänja sig vid det så..
jaa, veckorna går extremt fort nu, och min "rädlsa" kring förlossningen blir då inte bättre. Varför ska man hettsa upp sig över det? så onödigt. ungen ska ju ut vilket som. Och jag vet att det kommer att gå bra, jag är ju på rätt ställe så! Men jag förstår verkligen dem som har förlossnings skräck,. Så för er som inte varför gravid och säger att det inte är någonting att vara "rädd" för. Snälla, låt mig höra era tankar när er tid är kommen... :P

29 dagar kvar till BF!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0