Tiden får gärna gå fortare!:D

Det är sååååååååååååå varmt i våran lägenhet. Spelar ingen roll hur många fönster jag öppnat, det kommer inte in någon luft. Jag måste iväg och köpa en fläkt innan jag blir tokig!
Familjen kommer ikväll och stannar till i morgon. Det ska bli kul!:) Plus att jag får gosa med hunden som har skaffat sig..
Det är väl dags att börja städa undan lite här då, men man har ingen ork när det är så varmt. Synd att det måste göras!

Längtar tills man får fara och hälsa på malin & chrille!:) Kunde fan knappt sova när hon ringde mig 10 på kvällen och berättade den fantastiska nyheten att dom fått sig en gosse!

Själv har man ett tag kvar, månaderna går långsamt fram,. men 2012 kommer bli ett underbart år för oss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0