.....

Trodde verkligen att jag började kl 7 idag. Men vilken tur att jag dubbelkollade igår. jobbar 12-20.30. Det är verkligen en tur jag HATAR att jobba. Men det är bara göra det ändå. Nu har man en jobbig vecka framför sig.
Mån:12-20.30
Tis:7-16
Ons:13-21.10
Tors:LEDIG!
Fre:16.10-21.10
Lör:7-17
Sön:7-21-10
Mån:13-17

Ja det var min jobbiga vecka, sen är det bara hoppas på att man får vara ledig minst 2 dagar!;) Så man då åtminstone hinner städa hemmet osv..
Vi har då hittat oss en bil, nu gäller det bara att jag får vara ledig som vi planerat så vi kan fara ner och kika på den. Måste prata med syster också, för då far vi nog och hälsar på henne också! Då blir hon nog glad!
Nu måste jag fara! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0