inte bra , inte bra ..

Inte bra av mej! Jobbet ringde mej i morse men jag hörde aldrig telefonen. Så om jag hade svarat hade jag fått jobba dag istället för kväll. Men jag trodde ju självklart inte att dom skulle ringa eftersom att jag redan visste att jag skulle få jobba ikväll? Nåja. Det är ju försent för att ändras på nu iallfall..
Har varit nere hos Rebecka och sett en super mysig film, sen erbjöd hon sej att klippa mig idag! TACK, jag blev super nöjd.. Nu äntligen slipper jag se mina nötta fula hårtoppar..
Synd att jag missar hockeyn än en gång pga jobbet.. Tur dock att den sänds på 4;an då kan man ha igång tv;n under kvällen och små kika när man går förbi sen!:)
Ska sätta på mig lite make up, dricka kaffe och invänta att klockan ska bli jobbdags. det är mina planer för denna dag som återstår.. Ja, självklart tvätten också som ALDRIG TAR SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0