ljust & fint.

Idag har det gått pengar för lilla fröken=/ tankade bilen, var och handlade mat, köpte gardiner och en vaxduk. Ja, inget är ju gratis här i världen.
Det här med att sy är ju inte riktigt min grej, men jag gjorde ett försök till vaxduken och det blev väl skapligt. man får bara inte kolla allt för nära:P
Gardinerna blev jätte fint, ljust och härligt! Just nu håller jag på att städa, mindre kul!
Sen kring halv 5 ska jag och starta grillen, för det blir nämnligen grillar & potsallad!:)

Snart är det helg, eller är det för tidigt för att få säga så?:P
Fredag kanske bio, lördag är vi bjudna på middag hos malin & chrille :) Så då ska vi mysa där, söndag jobbar jag delad tur så då blir det inget söndagsmys som vi brukar ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0