mitt natti natti!

gött! nu ska vi alla ställa om klockorna!;D

Då var man hemma från en hel kväll i Skellefteå.. Hockeyn måååå jag säga vad spännande. Men tack gode gud för att Skellefteå vann, Nu kanske dom får upp "hoppet" om att vinna nästa match också!;) JAG VET ATT DOM KAN!
I övrigt har väl kvällen varit helt okej. Synd att hela truppen splittraders. jag & rebecka for till Jenny, satt och surrade. Där blev det att man iallfall tog sig någon öl. Sen for vi ut på kalles, trevligt folk. Mindre trevligt är ju när folk inte är lika trevliga tillbaka, fast å andra sidan får man väl kanske räkna med det när man är ut eller?
Nu ska jag iallfall gå och lägga mig, hoppas på en trevligare dag i morgon?
som jag alltid säger .. Jag har den bästa pojkvännen som finns<3

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0