tankar och funderingar!

Jag saknar inte det gamla "livet"..
Jag älskar det jag har just nu. Det som finns närmast hjärtat. De som bryr sig om mig, ringer mig, frågar hur jag mår, de som vill komma och hälsa på, de som frågar om vi vill komma på en fika.. De andra, de som slutat, varför ska jag bry mig om det? varför ska jag ägna min tid åt att kanske ringa, kanske bjuda, kanske fråga?..när jag inte får någonting tillbaka?..
Den fråga kan man ställa sig själv också!

Ledig idag, Malin & Chrille ska komma på besök idag:) Jag & Niklas letar bil för fulla muggar. men självklart finns det ingen man vill ha. Till helgen får man underbart besök. Det ska bli skoj!:)

nu ska jag sätta mig och dricka mitt kaffe och njuta av dagen!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0