varför skriver du sådär?

Ikväll blev det årets första grillning för oss. Jaa vi vet att det är tidigt men vem gillar inte grillat? :)
Nu var man igång med poker. Turneringen starar på 10 min, nu ska det vinnas pengar! på tv;n är det landskampen, ja det sitter man ju och sneglar på också. Det är mycket nu!;)
GE OSS EN BIL!!!!, Varför ska det vara så svårt för folket här i norra sverige att lägga ut en Audi a6 2.0t till bra pris så vi får köpa den? Det kan ju bero på att dom är så fina så ingen vill sälja dom, men fan vi är i BEHOV HÄR!

Och för er som vill veta lite extra så ville jag bara säga att jag mår underbart, har världens finaste pojkvän som jag såklart älskar av hela mitt hjärta!:)


Någon villig som vill ge oss denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0