allt eller inget? hur långt ska man gå?

ja men just det ja. Grillringen vi införskaffat oss exploderade i lördags! SHIT.. tur att ingen kom till skada säger jag bara. och tur att jag inte satt där när det hände, och att niklas & hans kompis klarade sig också. man lär sig av sina misstag?
Misstag vet jag inte heller om det var. jag vill nog säga för lite informerade?
jaa, nu är det maj månad, tänk vad tiden går fort när man har rolligt:)

Min rygg har pajjat.. Gått dåligt som fan på jobbet idag, kommer hem och niklas fixar till den. Tack! Men ack så lite länge det varade. för nu har smärtan kommit tillbaka. Dessa låsningar, man kan ju bli galen!! Jag vill INTE lägga ut flera hundra..
jobb i morgon med, eller ja.. ska göra ett tappert försök. Sen blir det att fara till Risliden och gratta Sten-ivar, hans farfar!
och på torsdag, ooh. jag längtar!

nu fortsätta se en film jag påbörjat 2 ggr nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0