vill inte tillbaka.

självklart mår jag toppen, jag saknar min syster. Men hon ska ju komma till mej på måndag!:D Sen blir det nog en tripp till Piteå någon helg framöver. Antingen nästa helg eller helgen efter det..
Men man vet inte om man vill dit heller, verkar vara så mycket dramatik där nu! Shit shit :P
Nää, men det är ju bara vad man hör. Man ska väl inte lägga sej i, då går det nog toppen.
jag saknar ju vissa människor där, så jag vill ju träffa dem!:)
Det känns som att det enda jag gör är att jobba. Det är självklart jätte bra att jag får mig jobb, det betyder ju en bra lön i slutet på månaderna.. Men faaaan! varför ska man måste jobba helg?! när man kan spendera helgen med sin pojkvän och bara mysa och ha det bra. Nä, då ska jag jobba:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0