ni bestämmer, vi tassar på nå.

Imorgon packar vi och far till mor&far. Det blir bli så jävla skönt att få fara härifrån och slippa detta SKIThus vi bor i. Man bara går och irriterar sig för ingenting. Det är dålig stämmning i luften. Så det ska bli skönt att komma bort, tänka på någonting annat, umgås med andra, och för den delen ha så himla trevligt:)
det bästa hade varit om det perfekta huset hade kommit ut, så man fick köpa det och flytta. Denna trånga vidriga lägenhet driver mig till vansinne! Jag behöver utrymme, STORT utrymme. Men det kommer nog. Man ska inte ha allt för bråttom.
Det som får mig på gott humör är alla goda tankar om min underbara sambo, och vår underbara son. Ni gör verkligen livet värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0